پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3235
-
الف
+

نمایشگاه خوشنویسی «کلام وحی» برپا شد

نمایشگاه خوشنویسی «کلام وحی» با هدف توسعه و ترویج فرهنگ و هنر ایرانی و اسلامی برپا شد.

نمایشگاه خوشنویسی «کلام وحی» با هدف توسعه و ترویج فرهنگ و هنر ایرانی و اسلامی برپا شد.

به گزارش آی‌فیلم، نمایشگاه خوشنویسی «کلام وحی» با هدف توسعه و ترویج فرهنگ و هنر ایرانی و اسلامی با همکاری انجمن خوشنویسان ایران در نگارخانه «ترانه باران» برپا شد.

آثاری از اساتیدی چون غلامحسین امیرخانی، یدالله کابلی، محمد سلحشور، علی شیرازی، فلسفی، علی اشرف صندوق آبادی، احمد پیله چی و... در این نمایشگاه به علاقه‌مندان ارائه شده است.

سیده محبوبه کاظمی دولابی مدیر مسئول نگارخانه ترانه باران درباره این نمایشگاه اظهار داشت: نباید از نقش اشتغال‌زایی و ثأثیر بر تولیدات داخلی این هنر نیز غافل شد چراکه حمایت از هنر خوشنویسی با توجه به کثرت هنرمندان و نقش هنر خوشنویسی بر زندگی افراد باعث می شود ما بتوانیم در تولیدات محصولات متنوع اقدام کنیم.

وی در ادامه گفت: اشتغال هنرمندان و هنرجویان و دلگرمی و امید آنان، مساله بسیار مهمی است که انتظار می رود مسئولان فرهنگی ما بیشتر از گذشته به این مهم توجه کنند و با بی مهری و تنها سخن گفتن بدون عمل، امید را در جامعه هنرهای اصیل و محوری از بین نبرند. امیدواریم به زودی شاهد رونق اقتصادی در این حوزه باشیم تا علاوه بر تغییر معاش در زندگی هنرمندان، امید و شادابی آنان در تولیدات آثار هنری به توسعه هر چه بیشتر اقتصادی و فرهنگی کشور عزیزمان ایران منجر شود.

س م / س م

نظر شما
ارسال نظر